П`ятниця, 23.06.2017, 21:09
Вітаю Вас, Гість
1.Навчально – методичне і технічне забезпечення заняття:
  • знання керівником гуртка вимог навчальних програм , нормативних документів МОН України щодо організації і проведення гурткової роботи;
  • вибір типу , структури заняття , відповідність змісту заняття навчальній програмі та плану;
  • доцільність формулювання теми і мети заняття, точність і організованість початку;
  • підготовлення приміщення до заняття : чистота, освітленість , наявність роздаткового  матеріалу тощо;
  • готовність учнів до заняття (наявність матеріалів та інструментів для роботи);
  • конкретність доручень учням, доведення до них кінцевої мети заняття;
2. Оцінка основних особистісних якостей керівника   гуртка на занятті:
  • знання програми і навчального плану , відповідність теми заняття плану роботи;
  • рівень педагогічної та методичної майстерності;
  • культура мови , темп, дикція, інтенсивність ,образність  і т. д.
  • ступінь тактовності й демократичності, роль керівника гуртка в процесі роботи : міміка і жести , культура поведінки , володіння аудиторією тощо;
3. Оцінка основних якостей вихованців:
  • ступінь пізнавальної активності, творчості, самостійності;
  • рівень умінь і навичок;
  • наявність та ефективність колективних та групових форм роботи;
  • ступінь дисциплінованості, організованості, зацікавленості вихованців на занятті.
4. Оцінка змісту діяльності керівника гуртка:
  • науковість, доступність і посильність матеріалу, що подається;
  • актуальність і зв’язок з життям, опора на набутий досвід вихованців;
  • ступінь новизни, проблемності, зацікавленості навчального матеріалу.
5. Оцінка ефективності роботи керівника гуртка й учнів у ході заняття:
  • яке обладнання використовувалося керівником гуртка на занятті(наочні посібники, навчальні й методичні посібники, комп’ютерні програми , позитивний досвід своїх колег і їх раціональне використання);
  • яка загальна структура заняття, методи роботи , раціональність та ефективність використання часу заняття, оптимальність його темпу;
  • ефективність контролю за роботою гуртківців;
  • ступінь дотримання правил охорони праці та техніки безпеки керівником гуртка та вихованцями під час заняття;
6. Оцінка мети і результатів проведеного заняття:
  • ступінь конкретності, чіткості й лаконічності формулювання теми;
  • реальність , доцільність , складність і доступність мети;
  • ступінь навчального впливу заняття на вихованців (які пізнавальні знання , вміння й навички сформовані);
  • застосування керівником гуртка активних, інтерактивних методик, інноваційних технологій навчання;
  • найбільш позитивні аспекти заняття;
  • досягнення мети , реалізація розвиваючих , виховних, пізнавальних можливостей;
  • розвиток естетичних почуттів та смаків , трудових навичок та шанобливого ставлення до людей праці;
  • спрямованість заняття на розвиток особистості, загальнолюдських рис, на підвищення загально – культурного рівня;
  • помічені недоліки , неточності, недопрацювання, шляхи його вдосконалення.