П`ятниця, 24.11.2017, 02:03
Вітаю Вас, Гість
Головна » Статті

Всього матеріалів в каталозі: 34
Показано матеріалів: 1-10
Сторінки: 1 2 3 4 »

Матеріали семінарів | Переглядів: 25 | Додав: Alex | Дата: 24.03.2017

Ми живемо в епоху інформаційних технологій, які увійшли у життя кожного з нас. Кожний шостий житель Землі регулярно працює у Всесвітній мережі, а в розвинутих країнах її колапс може призвести до колапсу цивілізації. Сьогодні електронною павутиною користується кожен п'ятий українець. Розвиток сучасної глобальної мережі Інтернет дав поштовх у розвитку різного виду страхів для дітей та їхніх батьків.

Соціальні мережі | Переглядів: 215 | Додав: Alex | Дата: 04.02.2017

Семінар
«Впровадження програми виховної роботи з учнями з питань протидії торгівлі людьми

Матеріали семінарів | Переглядів: 39 | Додав: Alex | Дата: 03.02.2017

 

 ·         «Підеш в школу, – ще довідаєшся...», «Може там з тебе людину зроблять !...»

·         «Мені такий хлопчик (таке ледащо...) не треба ...!»

·         « Вчитель не такий», «Клас не підходящий, – не такий, як сусідній», «Школа взагалі гірше, ніж та (якась!)»

·         «Перестань! Сядь і посидь! Набрид, мотаєшся отут перед очима!»

·         «Дай здачі, чого сидиш?», «Вдома ти он яка швидка, а як без мене, то нічого не варта...»

·         «А чого від нього чекати гарного? Він же...»

·         «То й що, що вчителька казала писати ось тут, а я тобі кажу...», «Хай собі каже вчителька, а в нас немає часу ходити на вулицю, дивитись на ту берізку... Ще чого!..»

·         «І що ти за дитина така! Он у інших діти як діти...»

·         «Поклади на місце! Пам’ятаєш, як минулого разу... Втомилася я вже прибирати після тебе...»

·         «І коли ти вже... До тебе треба п’ять няньок, щоб витримати...», «Скільки це може продовжуватися...»

·         «Ти в мене найкраща, найгарніша, не те що та Тетянка... Ніколи нічого в неї нема: ні фарб, ні клею.. Не дружи з нею...».

Батькам | Переглядів: 27 | Додав: Alex | Дата: 27.01.2017

·         «Ти мені дуже допоміг!» «Ти нас так порадувала! Ми знаємо, що ти нас не підведеш!»

·         «Я подумала, а що як нам зробити отак... Знаєш, а в бабусі виходить саме так, як ми хочемо, але вона робить трохи інакше...»

·         «Я тебе так люблю... Ти нам дуже потрібна...»

·         «Ми з татом хочемо, щоб ... , тому, що....»

·         «Я в тебе вірю...», «Подумай ще раз,... я теж колись зробила таку саму помилку...»

·         «Якщо вчителька саме так просила написати, то звичайно, звісно ж...»

·         «А ти подякувала Сергійку за фарби?... А чому ти не запропонував Толі свою допомогу.... Я зробила б так...»

·         «Колись давно я теж була у схожій ситуації... Знаєш, я подумала, може й тобі так зробити...»

·         «Давай з татом порадимося... Разом ми вигадаємо найкращий вихід...»

·         «Мені було б приємно, якби ти... А бабуся мені вже давно казала, що дуже зраділа б, якби..»

·         «У тебе сьогодні такий войовничий настрій... То може оголосимо війну бруду й пилу ... Допоможеш мені...»

·         «В тебе таке непросте домашнє завдання. Ти розумний хлопчик, впорався. Але додавши ще й охайності, вийде ідеально... Що, як ми зробимо так...»

·         «Пам’ятаєш, як минулого разу я тебе хвалила, мені так сподобалось. Зроби й цього разу так, щоб я тебе похвалила...»

Батькам | Переглядів: 34 | Додав: Alex | Дата: 27.01.2017

Дитинство - період, коли закладаються фундаментальні якості особистості, що забезпечують психологічну стійкість, позитивні етичні орієнтації на людей, життєздатність і цілеспрямованість. Ці духовні якості особистості не розвиваються спонтанно, а формуються в умовах любові оточуючих, коли сім’я і вихователі створюють у дитини потребу бути визнаною, здатність співпереживати і радіти іншим людям, прагнення багато чого навчитися. Щоб дитина комфортно почувалася в емоційному плані, необхідні спеціальні умови, що визначають її побут, фізичне здоров’я, характер її спілкування з оточуючими, її особисті успіхи. Які ж умови слід створити для оптимального розвитку креативних здібностей дитини? Однозначної відповіді на це питання психологи ще не дали. Тому проблема залишається актуальною до нинішнього дня. Існують різні підходи і рекомендації.

Наприклад, навчання творчості стане можливим, якщо будуть створені та

Батькам | Переглядів: 87 | Додав: Alex | Дата: 27.01.2017

• Створіть безпечну психологічну атмосферу дитині в її пошуках, де вона могла б знайти розраду у разі своїх розчарувань і невдач.

• Підтримуйте здібності дитини до творчості й виявляйте співчуття до ранніх невдач. Уникайте негативної оцінки творчих спроб дитини.

• Будьте терпимі до несподіваних ідей, поважайте допитливість ідеї дитини. Намагай­тесь відповідати на всі запитання, навіть якщо вони вам здаються безглуздими.

• Залишайте дитину одну і дозволяйте їй, якщо вона бажає, самій займатися своїми справами. Надлишок опіки може обмежити творчість.

• Допомагайте дитині формувати її систему цінностей, не обов'язково засновану на її системі поглядів, щоб вона могла поважати себе і свої ідеї поряд з іншими ідеями та їх носіями.

• Допомагайте дитині задовольняти основні людські потреби, оскільки людина, енергія якої скута основними потребами, рідко досягає висот у самовираженні.

• Допомагайте дитині долати розчарування і сумніви, коли вона залишається сама в процесі не зрозумілого ровесникам творчого пошуку: нехай дитина збереже свій твор­чий імпульс.

• Поясніть, що не на всі запитання дитини завжди можна відповісти однозначно. Для цього потрібен час, а з боку дитини — терпіння. Вона має навчитися жити в інтелекту­альному напруженні, не відкидаючи своїх ідей.

• Допомагайте дитині цінувати в собі творчу особистість. Однак її поведінка не має ви­ходити за межі пристойного.

• Допомагайте дитині глибше пізнати себе. Виявляйте симпатію до її перших спроб виразити таку ідею словами і зробити зрозумілою для оточення.

Батькам | Переглядів: 36 | Додав: Alex | Дата: 27.01.2017

«Як розвивати самостійність у дітей»

"Людина не може бути вільною,

 якщо  вона  не  самостійна”.

                              М.Монтессорі.

Батькам | Переглядів: 44 | Додав: Alex | Дата: 27.01.2017

Діти завжди відображають світ дорослих і живуть в цьому світі всім своїм єством .Так само як і дорослим, важливо вчитися розділяти територію внутрішню і зовнішню, так і дітям важливо показувати, що вдома ми створюємо свій світ. Ці два світи пов`язані, але що б не відбувалося в зовнішньому світі, вдома ти в безпеці. Вони будуть в цьому жити . Важливо проводити межу і показувати дитині , що це політичний світ , а у нас в сім`ї - свій світ.

Батькам | Переглядів: 51 | Додав: Alex | Дата: 27.01.2017

Пропонуємо  декілька вправ, які  допоможуть Вам розвинути свою креативність так креативність гуртківців.

Психологія | Переглядів: 51 | Додав: Alex | Дата: 27.01.2017